Skip to content

Rola reformy odpowiedzialności medycznej w reformie federalnej służby zdrowia

1 miesiąc ago

538 words

Chociaż dziś w Waszyngtonie zapanuje entuzjazm dla reformy systemu opieki zdrowotnej, konieczna będzie reforma kształtu, a kompromisy, które trzeba będzie przeprowadzić po drodze, są nieprzejrzyste. Obecnie większość dyskusji koncentruje się na możliwościach uzyskania mandatów ubezpieczeniowych, publicznym planie ubezpieczeń wzorowanym na Medicare i metodach, które będą wykorzystywane do kontrolowania kosztów1. Należy rozwiązać wiele innych kwestii, w tym reformę płatności lekarzy, przyszłość Medicare Advantage, udział dostawców w programach publicznych, rola ekspansji Medicaid i oczywiście mechanizm finansowania dla każdego wzrostu wydatków rządowych. Kolejne pytanie dotyczy tego, czy pakiet reform powinien obejmować reformę systemu odpowiedzialności medycznej, który często jest obwiniany za przyczynianie się do rosnących kosztów opieki zdrowotnej. Reforma odpowiedzialności medycznej zyskała stosunkowo niewielką uwagę podczas dwóch poprzednich sesji kongresowych – w uderzającym kontraście do jej znaczenia w poprzednich debatach federalnych na temat polityki zdrowotnej. Spowolnienie niedawnego kryzysu ubezpieczeniowego nadużyć może podkopać dynamikę reformy odpowiedzialności, ale ważniejsze wyjaśnienie dotyczy polityki tego problemu. Reforma tortowa od dawna była sprawą republikańską; Demokraci są podejrzliwi wobec propozycji reform i być może pamiętając o ciężkim wsparciu, jakie otrzymali od baru próbnego. Z obrotem Izby (w 2007 r.) I Senatu (w 2009 r.) Na kontrolę demokratyczną, reforma odpowiedzialności została zatopiona. Pojawia się teraz pytanie, czy reforma służby zdrowia zmienia kalkulacje polityczne wokół tej kwestii.
Istnieją co najmniej trzy powody, dla których przywódcy rządowi reformy systemu opieki zdrowotnej mogą rozważyć połączenie reformy systemu opieki zdrowotnej w tym samym pakiecie. Po pierwsze, jedna z konwencjonalnych mądrości, którą podzielają ci po obu stronach korytarza politycznego, jest taka, że medycyna defensywna pobudzana przez troskę o nadużycia odpowiedzialności jest istotną siłą napędową eskalacji kosztów opieki zdrowotnej. Koszty te są notorycznie trudne do oszacowania, a analitycy nie zgadzają się co do wielkości ich udziału w ogólnych wydatkach na zdrowie. Jednak zmniejszenie nawet 1% wydatków na ochronę zdrowia pozwoliłoby zaoszczędzić około 22 miliardów dolarów rocznie – nie jest to banalna kwota, szczególnie w czasach szczupłych. .
Po drugie, reformatorzy opieki zdrowotnej rozumieją, że będą musieli zebrać wsparcie lekarzy dla rachunku zbiorczego, który bez wątpienia stworzy bardziej rygorystyczne środowisko finansowe dla dostawców usług opieki zdrowotnej. Rozszerzenia publicznych programów ubezpieczeniowych, w tym modeli generujących większą konkurencję rynkową między publicznymi i prywatnymi planami zdrowotnymi, spowodują zmiany w strukturze płatników, które są niekorzystne dla dostawców i wywierają ciągłą presję na obniżanie stawek zwrotu. Co reformatorzy mogą zaoferować lekarzom jako quid pro quo. Odpowiedź brzmi: reforma zaniedbania. Większość lekarzy uważa system sądowy za nieuczciwy, finansowo i psychicznie uciążliwy i nie pomaga w promowaniu bezpieczeństwa i jakości. Przydałyby się jakiejś ulgi.
Po trzecie, łączenie się deliktów i reformy systemu opieki zdrowotnej może pomóc w uzyskaniu wsparcia republikanów z Kongresu na pakiet reformy opieki zdrowotnej. Wielu kluczowych Republikanów zgadza się z lekarzami na temat problemów z systemem deliktowym i ciężko pracowało w przeszłości nad opracowaniem propozycji reformy odpowiedzialności medycznej
[podobne: stomatolog opole, olejek arganowy, łokieć golfisty ]
[patrz też: poradnia kardiologiczna dla dzieci, zespół moyamoya, lpg endermologia ]

Powiązane tematy z artykułem: lpg endermologia poradnia kardiologiczna dla dzieci zespół moyamoya