Skip to content

Indywidualny mandat – przystępne i uczciwe podejście do osiągnięcia uniwersalnego pokrycia ad

1 miesiąc ago

678 words

W związku z tym przeznaczono środki na unikanie bezpośredniego kosztu skutecznego zarządzania opieką. Krajowe koszty opieki zdrowotnej nadal rosną w tempie znacznie przewyższającym inflację, ale sektor prywatny miał bardzo mało zachęt do poświęcenia swojej innowacyjnej energii na kontrolowanie tych kosztów. Identyfikacja sposobów na skuteczniejszą i skuteczniejszą opiekę nad osobami z poważnymi potrzebami medycznymi jest jedyną drogą do osiągnięcia oszczędności, których wszyscy szukamy, ponieważ jest tak, że większość dolarów systemu wydawane są. Chociaż niedociągnięcia systemu dla wysokokwotowej populacji są liczne i dobrze udokumentowane, większość osób wykluczonych z obecnego systemu ubezpieczeń zdrowotnych ma niskie dochody. Dwie trzecie nieubezpieczonych osób osiąga dochody poniżej 200% federalnego poziomu ubóstwa (100% to 10 830 USD dla osoby prywatnej i 22.050 USD dla czteroosobowej rodziny w 2009 r.) .2 Przy średniej składce pracodawcy wynoszącej dzisiaj około 4 800 USD dla osoby fizycznej i 13 300 USD dla osoby rodzina (z szacunkami opartymi na średnich składkach za 2006 r. z korektą o inflację3), taki wydatek stanowiłby od 22 do 30% dochodu dla osób na poziomie 200% poziomu ubóstwa – o wiele za wysokiego, aby można go było uznać za niedrogi. Dla osób o niższych dochodach takie wydatki byłyby jeszcze bardziej miażdżące. W konsekwencji włączenie wszystkich osób do systemu ubezpieczeń zdrowotnych będzie wymagało znacznych dotacji rządowych dla Amerykanów o skromnych dochodach. Bez takiej pomocy wymóg uczestnictwa w pokryciu byłby niesprawiedliwy i nieuzasadniony. Wymóg rejestracji wszystkich osób musi zatem wiązać się z zobowiązaniem rządu do zapewnienia odpowiedniego zasięgu na wszystkich poziomach dochodów.
Znaczne zasoby rządowe – około 43 miliardy dolarów w 2008 r. – są obecnie przeznaczone na wspieranie minimalnego poziomu usług opieki zdrowotnej dla osób nieubezpieczonych. Rząd federalny zapewnia nieproporcjonalnie duże fundusze szpitalne na szpitale sieci bezpieczeństwa za pośrednictwem Medicare i Medicaid, a rządy stanowe i lokalne zapewniają różne poziomy finansowania opieki nieopłaconej. Opieka zapewniona w ten sposób różni się znacznie w zależności od lokalizacji i nie stanowi ciągłej, kompleksowej opieki nad nieubezpieczonymi, ani nie wszyscy nieubezpieczeni mają dostęp do takich subsydiowanych publicznie usług. Gdy wszyscy mają ubezpieczenie zdrowotne, publiczne lub prywatne, fundusze te mogą zostać przekierowane, aby pomóc w sfinansowaniu nowego systemu, który obejmuje dotacje związane z dochodami na opiekę świadczoną w efektywnych systemach opieki zdrowotnej. Jeśli jednak liczba nieubezpieczonych Amerykanów pozostanie znaczna, politycznie trudno będzie przekierować te fundusze na wsparcie dotacji na ubezpieczenie. A badania nie pozostawiają wątpliwości, że bez indywidualnego mandatu wiele osób pozostanie nieubezpieczonych .4,5
Koszt dotacji będzie stosunkowo wysoki, ale większość dotacji trafi na rzecz najbiedniejszych i najbardziej chorych – tych, którzy najprawdopodobniej zapiszą się na zasadzie dobrowolności. W związku z tym mandat będzie miał tendencję do wprowadzania zdrowszych ludzi i osób o wyższych dochodach do systemu przy stosunkowo niskich kosztach przyrostu w porównaniu z podejściem dobrowolnym – oraz z dodatkową korzyścią finansowania przez rząd przekierowanego z programów, które obecnie obejmują opiekę nieskompensowaną.
Egzekwowanie mandatu jest ostatecznym zagadnieniem Po uzyskaniu odpowiednich dotacji egzekwowanie jest zasadniczo kwestią sprawiedliwości wobec osób, które przestrzegają reguł. Uważamy, że egzekwowanie prawa za pośrednictwem systemu podatkowego jest najbardziej efektywnym podejściem. Massachusetts egzekwuje swój mandat poprzez karę podatkową równą połowie najniższej dostępnej składki. Uważamy, że ci, którzy nie zapisali się do zakwalifikowanego planu, powinni otrzymać opiekę, gdy są poszukiwani (jak gdyby byli zapisani), ale powinni następnie płacić składki z powrotem w roku kalendarzowym, a także karę, być może nawet 25% . Naszym zdaniem egzekwowalny mandat jednostkowy, z odpowiednimi dotacjami i korzyściami, a także wybór planów, jest obecnie najbardziej politycznie wykonalną drogą do powszechnego pokrycia w Stanach Zjednoczonych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0904729) został opublikowany 17 czerwca 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Z Urban Institute w Waszyngtonie.

[hasła pokrewne: stomatolog opole, Nonacne, łokieć golfisty ]
[patrz też: odleżyny profilaktyka, dyżur aptek polkowice, centrum onkologii bydgoszcz oddziały ]

Powiązane tematy z artykułem: centrum onkologii bydgoszcz oddziały dyżur aptek polkowice odleżyny profilaktyka